poniedziałek, 20 stycznia 2014

Przeróbki LPS.

Hej.
W tej notce o przeróbkach LPS. Ja nie wiem co niektórzy do nich mają. Mi się niektóre podobają, w zasadzie to nawet większość (moim zdaniem) jest lepsza niż oryginał XD. Przejdźmy do sedna.Starałam się wybrać takie, których na innych blogach nie widziałam, ale przepraszam jeśli się powtórzą. Nr.1 :

o.e
To jest zdaje się do jakiegoś horroru? xD Widać dużo niedociągnięć. Jakbym nie wiedziała, że to przeróbka... z pewnością bym się domyśliła :D. Więc to akurat jest takie sobie, oceniam na: 3/10


Nr.2

Hmmm... Na moje oko to miał być jakiś "chiński smok" czy coś w tym stylu. Głowa żyrafy, tułów fretki/łasicy... no nie wiem. Moim zdaniem wygląda spoko :D .... Ale co do samej przeróbki, zrobiona starannie, ciekawy pomysł. Nawet słodko. ;* Przy tych moich rozmyśleniach stwierdziłam, że to naprawdę fajna przeróbka xD 8/10



Nr.3

Hmmm... Muszę przyznać, że autor nie napracował się zbyt przy tej przeróbce. Widać WIELE niedociągnięć, a o niskim poziomie kreatywności już nie wspomnę. Chętnie bym kupiła tego Shorthairka, żeby go ocalić. Oczywiście przed przerobieniem. Tę figurkę oceniam na : 1,5/10



Nr.4


OMG. Żyrafo-buldog wygląda tragicznie :O :C Królik jest wykonany strasznie niestarannie, a panda... jakoś mi się nie podoba.
Wszystkie trzy oceniam na: 1/10
Przykro mi :C.





Nr.5
 
Jojo? Hmmm... Zastanówmy się. Z tym czymś na głowie wygląda jak prawdziwa gwiazda xD Nosek jest taaki słodki ♥ Ta przeróbka mimo, że nie jest może jedną z najlepszych podoba mi się, bo koffam LPS-koniki ♥♥♥Więc:
7/10



Nr.6

Przykro mi, ale moim zdaniem ten ... *kot* jest aż straszny! :O Śrubka w głowie jest chyba najgorsza. Biedny shorthairek ;C
Ocena to: 1/10



Nr.7

Nie wytrzymam ... Ta panda jest taka słodka ♥ Te jej oczęta ♥ Wygląda prześlicznie.
10/10 !!! ♥♥♥ Kocham...



Nr.8

 Ciężko mi powiedzieć co to właściwie jest, ale łatwo to, że mi się podoba xD. Przednia (podniesiona) łapka wygląda jakby od spanielka, ale pozostała część tułowia temu zaprzecza. Nie mam pomysłu. Jak macie to piszcie  w komach, bo ja sama nie wiem xDD. Ocena:
7/10



Nr.9

Kotek za wiele się nie zmienił, ale muszę przyznać, że został wykonany profesjonalnie i wygląda jak oryginał. Kropki, świetny pomysł :). Autor na pewno poświęcił tej przeróbce dużo czasu i pracy, mimo że z pozoru wygląda jak zwykła pomalowana figurka. Bardzo mi się podoba.
9,5/10



I ostatnia przeróbka:
Nr.10

Jamniczek :). Bardzo fajny pomysł, ale... nie jestem do niego przekonana. Jakoś wygląda tak, hmm... no nie wiem. "Porcelanowo" Nie uważacie? Daje mu: 5/10.



I to tyle z tej notki. Pozdrawiam Was i papa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz